13 Mart 2012

Grafik çalışmaları 1

           Hergün illaki girip, ne yazmışlar diye baktığım 3 bloga, dost reklamlar alanımda sunmak üzere görseller hazırladım. Blogumda görsel niteliği olan grafikler sunmayı seviyorum ve bunu okuyup sevdiğim bloglar için her daim yeniliyorum. Bu blog ve arkadaşlarımın tabiki benim yapacağım reklama ihtiyacı yok ve hepsi benden çok daha iyi yazarlar. Ama görsel niteliği olan herşeyi sevdiğim için, okuyup değerlendirdiğim blogdaşlarımın da sitemin bir köşesinde varolması, blogculuk adına hoşuma giden bir durum. Görseller aşağıda. Tabiki hazır şablonlardan da feyz alınarak yapıldı. Yoksa hayal gücüm bu kadar geniş değil.. :) Görseller bu blogları okurken hissettiklerime uygun. Umarım beğenirler. Tıklayıp büyütebilirsiniz.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Elis'in Umursanmaz Defteri
Lafanino
Beyaz Bahçe

Canım sıkılınca bu tarz işlerle uğraşmayı sevdiğim için, görsel çalışma isteyen arkadaşlar varsa, bu hizmeti bedava olarak sunabilirim.:)

Anıl Özer

14 yorum:

  1. Utopia..13/3/12

    Çok güzel olmuş ya len. :) Ben de yeniden bi blog mu açsam. Grafiklerini tasarlarsın di mi? :))

    YanıtlaSil
  2. Güzel :) hangi programı kullandın dostum.

    YanıtlaSil
  3. Lafanino muzip olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. @Utopia..Tasarlarım tabi.. Sen yeterki yaz.. :)

    YanıtlaSil
  5. @Tuna ASLANTURKSöylemem.. :) Çok basit bi logo programı.. aaa logo..

    YanıtlaSil
  6. @EDABlog Lafanino, hep iyimser yaklaşımlar sergilediği için, biraz iyimser ve muzip bir karakter koydum logoya.. :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Anıl'cım.. Zaman ayırıp benim için de grafik çalışması yaptığın için çok mutlu oldum.. Şu an oturduğum Pc'den resimleri göremiyorum.. Ancak eve gider gitmez bakacağım.Ama görmeme bile gerek yok , sen yaptıysan gerçekten güzel olmuştur... Sevgilerimle ...
    NOT: ( sayfandaki yazıların yorum kısımlarını göremiyorum ? )

    YanıtlaSil
  8. @beyaz bahçeBeyaz bahçe şöyle ki; kullandığım tema web 2.0 temalarından. Eğer şu an girdiğin pc, eski bir işletim sistemi ve eski web tarayıcı kullanıyorsa, sıkıntılar olabilir. Hele ki bu bir devlet dairesi bilgisayarıysa, görünmemesi normal. Yeni görsel teknolojiler eski sistemlerin düşmanı. İdare edicez ne yapalım.. :)

    YanıtlaSil
  9. lalalalallalal bu işi ben hep seviyorum bundan ötürü mü yoooo,senden ötürü :)

    YanıtlaSil
  10. @A.�zeR
    bu uğur böceği süper olmuş...

    ( prenses benzetmenden dolayı çok onure oldum... sevgiler diliyorum.. ellerine , yüreğine , emeğine sağlık...)
    tekrar çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. @A.ÖzeRbeğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. Çok incesin Anıl..teşekkür ederim..:))Baktım da beni rengimden ayırmamışsın..:))
    Elis'in ki harika..diğeri de hoş ama Elis'e ilişkin olan güzelmiş..:)Bu jestini duyurmak isterim bloğumda izninle..:))

    YanıtlaSil
  13. @crazywomanrosemaryCWRM :) aslında hazır şablonlar üzerinde çalışmalar. Yeni bir tasarımda yapabilirim senin için. Beyaz bahçeye 3. tasarımımı yaptım mesala.. :) Nasıl istersen..

    YanıtlaSil