26 Mayıs 2014

ADÜ Eğitim Fakültesi Sosyal Proje Etkinliği

    Birkaç hafta önce hasbelkader bir araya geldiğimiz iki yeni arkadaşım ile tanıştım. Son sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmenliği öğrencileri Fatma ve Merve.. ADÜ Eğitim Fakültesinin "zorlu hocalarından" olan sevgili Sultan Hocadan tahmin edileceği üzere zorlu bir sosyal proje almışlar. :) Bu sosyal projeyi hayata geçirdiği için öncelikle Sultan Hocamıza teşekkür etmek lazım tabiki.. :)
    Bunca laf ettikten sonra projeye gelelim. Arkadaşlarım Fatma ve Merve Türkiye'nin birçok bölgesinden toplanacak kayaç ve minerallerden güzel bir koleksiyon oluşturacaklar ve bunu eğitim fakültesinde sonraki öğrencilere miras bırakacaklardı. Bölümleri gereği bilgi ve kualifikasyonları bir miktar eksik olan arkadaşlarımı eksik oldukları noktada destekleyerek konuyu nihayetine ulaştırmalıydık. Daha önce Aydın'da düzenlemiş olduğumuz "Anadolu Süstaşları Forumu" tecrubesiyle yardımlarına koştum. Bölge MTAlarınan istemiş oldukları koliler geldiğinde ayıklama ve sınıflandırma işlerini birlikte yaptık. Sedimanter, Magmatik ve Metamorfik olarak sınıflandırdığımız kayaçlar bir tarafa Mineraller Öbür tarafa atıldı. Tozlar, kayaç kırıntıları, kağıtlar, sayfalar uçuştu. Daha sonrasında Sultan hocamızın isteğiyle kayaçların sınıflarını alt sınıflara indirdik. Dekanlık yardımıyla yaptırılan sergi masamız da gelince sadece yerleştirmek kaldı.
    Beni oldukça mutlu eden bu etkinliği sonuca ulaştırmayı başardık. Hem öğrencilik yıllarımdaki heyecanı yaşadım hem de kalıcı olan bu projeye danışmanlık yapmış oldum. Sultan hocaya ve arkadaşlarım Fatma ve Merve'ye çok teşekkür ederim.


Kendi koleksyonumdan sağladığım Olivin, LapisLazuli ve Pirit 'in arkasından biraz üzülmüştüm ama değdi.
Anıl Özer.
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder