3 Ocak 2012

Hayrola ?

   İlk blogumu 2002 yılında açtım. Blog Psikonevroz.. Sahip olduğum tüm yazarlık ve şairlik vasıflarını aktardığım ilk göz ağrım. Yüzlerce karalanmış yazı. Yüzlerce anı ve yaşanmışlık. 2005te psikolojik bir çıkmazda, tek kalemde sildiğim ve harcadığım değerli sırdaşım..
    Sonra Blog Şapşal Koala geldi 2008'de yepyeni umutlar ve hayata mizahi bakan gözlerle.. Güzel günler, yeni insanlar ve sesler.. Güçlü bir arşiv ve aydınlık.. Fakat 2010 Koalamın ölümü oldu. Ağaca tutunmaktan yorulmuş bir hayvancık, yüzündeki şapşal ifade ile bırakıverdi kendini aşağıya.. Kapanış cümlesi şu oldu; "Materyalizm ve pragmatizm'e ait bu Dünya'da, arayacağın en son şey, "aşk" olsun."
    Sonra kendim için yazmaya başladım. 2011 Anıl Özer'in dönemi.. Kendi adıma yayına giren bir blog.. Ama ruh bedenden çoktan vazgeçmiş olduğu için, ondan da sıkılmam uzun sürmedi.. Uzaklaştım, gittim ama kapatmadım bu sefer.. Dostlarım çağırdı tekrar. Selen, Tuna, Utopia, Caner.. Hatta Selen bloguma yazar oldu.. Misafir yazarlarda aldık aramıza ve "Shaula Sesian" oldu blogumuzun adı.. Ama eski yazarların hepsi güçsüzdü. Sıkılmışlardı. Beni ayakta tutmak isterken onlar düştü..
    Şimdi yeniden yazmak istedim.. Sevgili Kayahan'ın dediği gibi "adresim aynı, kaderim aynı, gündüzler aynı, geceler aynı.." :)
    Fakat mesleğimle ilgili garip şeyler de paylaşıyorum.. Blog artık tümüyle bir web günlüğüne dönüştü.. Artık sadece edebi değil, keyfim nasıl isterse öyle.. Bu nedenle çok eleştiri aldıysam da umursamıyorum.. :) Hayrola? sorusunu soran arkadaşlarıma cevap olsun.. :)

Anıl Özer

9 yorum:

  1. Utopia..3/1/12

    Sen ne yazarsan yaz kardeşim.. Biz okuruz.. :)

    YanıtlaSil
  2. Keyfekeder kardeşim. :) Alan senin.

    YanıtlaSil
  3. Evrim3/1/12

    Yeniden yazıyorsan aşıksındır. :) Seni senden iyi biliriz :D

    YanıtlaSil
  4. Kullanıcı panelinden halen yazar olduğumu farkettim. :) istediğim zaman yazabilirim değil mi dostum ?

    YanıtlaSil
  5. Mukallit4/1/12

    Hoşgeldin tekrar :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız4/1/12

    Boşver olum mühendisliği. :) Denemeler bekliyoruz senden..

    YanıtlaSil
  7. Utopia, Tuna, Mukallit.. :)

    Selen ablacım istediğin zaman yazabilirsin :)

    Caner. Her an herşey gelebilir.. :)

    YanıtlaSil
  8. BENCE DE istediğin gibi takıl bir süre..nasılsa yazma tutkun seni boş bırakmıyacak..fena mı biz de arada konuğun oluruz..:))İyi bir yıl diliyorum senin için sevgili Anıl..:))

    YanıtlaSil
  9. CWRM hoşgeldin.. :) İyi yıllar benden sana..

    YanıtlaSil