Bilgilendirme

16 Şubat 2012


Yaşadığım ufak bir sağlık sıkıntısından sonra yine blogumdayım. Hastane güzel biryer değilmiş. Keşfetmek kimseye nasip olmasın.. Ben yokken yazar arkadaşım Selen'in öncülüğünde diğer arkadaşlarım ortalığı biraz velveleye vermişler. Birsürü tantana yapmışlar ana sayfada.. Sağlamım, iyiyim ve güçlüyüm. Psikolojik dirayetim yerinde ve yazmaya devam ediyorum.. :)

Bu arada yürütmekte olduğumuz 5486 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında bir davamız var. Yazılarımızdan birkaçının içeriğinden koskoca iki bilinen yazar ve koskoca bilinen iki yayın evi çalıntı yapmış.. :) Biz de tazminatımızı alıp kıtır kıtır yiyeceğiz.. Hayırlısı olsun..

Biraz yorgun olsamda, yakında devam..

22 Yorum

Burcak Gürsoy
16/2/12

Selen ne tantana yaptı be Anıl :) İyisindir umarım. Öldün falan sandık.

Utopia..
16/2/12

Hakikaten Selen naptın ya... :) Sırf tantana bu kız...

Hacı döndünmü hayata. Ses ver. :D

16/2/12

Selen off.. walla adam gitti sandım bende..

Oldukça kötüydü ne biliyim. :(

Ne oldu ki dostum tam olarak. Arada gidilir ve geri gelinir.. :))

EDA
16/2/12

Dayı hoşgeldin bakemm. Şerefine kadeh kaldırıyorum. :D

16/2/12

@Burcak GürsoyÖlmedim len... :D

16/2/12

@Utopia..Meraklanma Utopia ağzına biber sürdüm onun.. :)

16/2/12

@Tuna ASLANTURKGeldim geldim.. :D

16/2/12

@cnrcvsNereye gidicem len.. Heveslenmeyin.. :)

16/2/12

@Aurora (Kuzey Işığı)Kan hücreleri topluca anlaşıp, intihar etti abicim. Kanda bir süre oksijen taşınmadı ve sinir sistemi kilitlendi. Tabi doktora sorsan o latince bişeyler anlatıyo. Türkçesi bu.. :)

16/2/12

@EDATeşekkür ederim. :)

@Selen ÖzdemirBida olmasın fıstık :))

geçmiş olsun...

16/2/12

@Aynur (Küçük Hala)Teşekkür ederim.. :)

GEÇMİŞ-GİTMİŞ OLSUN..:)
hala utanmıyor çalıntı yapmaktan bu insanlar..dilerim alıp çıtır çıtır yiyin walla..

16/2/12

@crazywomanrosemaryTeşekkür ederim CWRM. :)

Bi kazanalım hele yiyeceğiz. Hatta o parayla burada bi hediye çekilişi bile yapabilirim. :D

iyi ol hep iyi... (bu bi temenni değil,dua!)

16/2/12

@Elis'in Umursanmaz DefteriDualarımız beraber kuzencim. :)

17/2/12

kan hücreleri okey oynamayı unutturmuş olabilir mi? :D

17/2/12

@mukogaliba öyle oldu :)

Yorum Gönder

 
Web Analytics
Creative Commons Lisansı Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net