Kesip/Biçme Sanatı.. :)

17 Ocak 2013


           Garip bi sevgilim var. Eline neşteri alıp dakikalar içinde resimdeki sanatı icra etti. Lal taşını ve ismini ne kadar sevdiğimi bildiği için bu değerli hediyesinde tema içinde Lal yazısını da kullanmış. Kendisi "o an elimizde falçata olmadığı için" yapamadığını iddia etsede benim ilk defa gördüğüm bi tasarım olduğu için farklı ve keyifli oldu. Kitabı perişan etmiş olsada :) bir kitaptan 3 boyutlu bir eser meydana getirmesi aşırı ilgimi çekti. Garip şeyleri çok seven bi adam olarak ta, kesilip biçilmiş, doğranmış bu kitap kötü geçen günün seyrini değiştirdi, günü renklendirdi ve keyfimi yerine getirdi. :) Daha önce de söylediğim gibi, sanatçı ruhlar ışık yılı kadar uzakta olsa bile bir başka ruhu okşama becerisine sahip.. :) Resme tıklayıp büyütebilirsiniz. :)

22 Yorum

17/1/13

Cok yaratici! Kotu yazilmis kitaplari da cezalandirmak icin iyi bir yontem:) Bu yontemle cok kalin bir kitaptan fotograf cercevesi yapilabilir belki.

çok güzel.. ayrıca ilginç ve etkileyici..

MYAN
17/1/13

Şu bloga iki gün girmesem, kesin garip bişey olmuştur hissiyle açıp bakıyorum. Ahanda garip bişey. :)

Olum tam senlik ya len. :)

17/1/13

aradığın gibi... artık tüm o yorgunluğun geçti... neyse ki Duygu var... :)

senin adına çok seviniyorum eski dostum... :)

17/1/13

@aycaAyça yorumuna çok güldüm :) "Kötü yazılmış kitapları cezalandırmak" :))) Haklı olabilirsin.. :)

17/1/13

@bi yazıp çıkan kızetkileyici olduğu kesin.. elime aldığımda dakikalarca garip garip inceledim.. :)

17/1/13

@MYANGariplikler olmasa senin gibi okuyucuları nereden bulucam Myan. :)

17/1/13

@cnrcvsCaner.. Sen gerçek gülümsememi ve gözyaşımı ayırt edebilecek nadir arkadaşlarımdansın.. :)

nekadar şanslısınız böyle yaratıcı bir sevgiliniz olduğu için ellerine sağlık...

17/1/13

@Demet ÖZGÖL:) Şanslıyım, sanatçı bir ruh bana eşlik ediyor.. :)

oha süper! hatta mükemmel! bayıldım...yaratıcı ruhlarla yaşanan her an değerli ahanda kanıtı :)

Birbirinizi bir çok konuda besleyeceğiniz gün gibi ortada...seni mutlu kıldığı her konu için onu şimdiden çok sevdim...söylemeden geçemedim:))

18/1/13

@Elis'in Umursanmaz Defteri:) Senin de yaratıcı olduğunun gibi kuzencim..

18/1/13

@crazywomanrosemaryCWRM.. hep yanımdaydın.. halen öylesin.. teşekkür ederim.. :)

bence sanat eserı gıbı olmus,sevgılınızın elıne sağlık:)

22/1/13

@biricitconsungunlugu:) bence de öyle.. teşekkür eder kendisi.. :)

harika olmuş valla, bunu yapmayı planlasan bile insan hata yaparım diye korkar. vaay be :)

24/1/13

@SmektepliDuygu'm resim-iş öğretmenidir Smektepli.. :) Ama yeteneklerinin genetik olduğunu düşünüyorum. :)

woww maşaALLAh bu ne beceri böyle. Çok şuh olmuş.

@~♡ηυяѕαℓкιмι™Güzel hediyelerim var. :) Sağolsun sevgilim.. :))

Yorum Gönder

 
Web Analytics
Creative Commons Lisansı Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net