Görebilenlerin İhtirası

24 Ağustos 2011


      Farkı hissetirebilmekti her birimizin amacı. Kimliklerimiz kaydadeğer beğenilere aç iken bulduk kendimizi kalabalıklarda. Her maymunluğu yaptık ve her haltı yedik bir gıdım takdir ve iltifat için. Bazen ihtiyaç olan biraz pohpohlanmaktı çünkü. Çok farklı, çok radikal olmasakta, istedik söylenmesini. Halbuki biliyorduk herhengi biri  olduğumuzu, kabullenmiştik. Yapabildiklerimizi, yaşayabildiklerimizi genel-geçer olarak kaydettik. Kendi değerlerimizi orada öylece bırakıp, istenilen ve beğenilenin peşinden koştuk. Yitirdiğimiz kimliğimizi, gözünün yaşına bakmadan, acımadan harcadık. Başka ağızların kurbanı olmak deyimini, derinlemesine hissettik hücrelerimizde.
      Sonra görebilen gözler çıktı karşımıza. Öyle bir baktılar ki, en ince ve göz sürülmemiş detayları  bile kolayca farkedip, değerli buldular. His öyle derinden geldi ki, gerçekliği konusunda şüphe düştü kalplerimize.  Kalplerimiz ki her daim aşikar ve ortada,  nitelik aşığı gözlerin, farkımızı hissettirdiği o tatlı rüyalarda...

(değer yargılarımızın benzeşmediği, takdir ve beğeniden uzak dostlara ithafen) Anıl ÖZER

9 Yorum

Resim süper özetlemiş yazıyı kuzen ! bayıldı bu kız ;) farklı olmak hepimizin derdi..

ikinci paragrafta kalıverdim bir an .
özetle : bana bir itiraf hissi uyandırdı (benim için)

Kardeşim bu okuduğum kaçıncı hoş yazın... Şapşal Koala zamanındakileride bir araya toplasan, bir kitap eder artık.. :))

24/8/11

Başka ağızların kurbanı olduk hakikaten...

24/8/11

Caner ve Elif.. :) Yorumlarınızla yazıma onay katmışsınız teşekkürler :)

Tuna kitap kolay iş değil be abi.. Yazarlık seviyemiz ona yetmez.. Kendimizi kandırmayalım. :) Ben bunu yazıya binayeten bir iltifat olarak alayım olmaz mı? :))

bi yazık çıkıcam zaten.. :) ismiznizi bilmiyorum ama size blogunuzun başlığıyla değil asıl güzel adıyla seslenmek istiyorum..
Beyaz Bahçe son paragraf blogumu değerli bulan insanlar için bir itiraftır. Haklısınız.. :)

Ya Anıl.. Bu beğeni ve takdir tüm toplum fertlerinden beklenecek bir olgu değil ne yazık ki.. Olur olmaz kişilerin beğenisi ile uğraşma sakın. Bırak kişiler bildiklerini yaşasın. Hepimizin ihtiyacı "bizleri kendi kafasındaki en üst noktaya oturtacak ölçüdeki beğenisi olan bir eş"

Sen de değerli eşin olacak, arkadaşın olacak o bayanı bulduğunda, diğer hoş beğenilere ihtiyaç duymayacaksın meraklanma.

Ve umarım seni baş tacı yapacak ve tüm bu ihtirastan arındıracak bayan uzaklarda değildir kardeşim... :)

24/8/11

Selen hak veriyorum ama bulunmak zor.. aramak için de enerji lazım insana, motivasyon lazım.. kolpa gülümsemelerin ortasında kaldık. bırak ki başlarda zirveye oturalım..

Bu arada sen niye bıraktın yazmayı.. Nerde blogun.. openid den yorumluyosun.. ??

Tabii yaaa :)) Bi süre sonra girmem bile artık.. :))

Şaka bi yana sana zaten e-posta abonesiyim be kardeşim. Okuyorum.. ama artık yazma ihtiyacı yok, isteği yok.. ben hep yorumlayayım.. olmaz mı? :)

24/8/11

Olur :) Ama sen kitaplaştır bari yazılarını.. arada okur ilham alırız.. :) (bi iki paragrafta çalsak olur tabiii) :D

Yorum Gönder

 
Web Analytics
Creative Commons Lisansı Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net