23 Kasım 2012

Nunki

    Babiller aşkı yıldızların yönlendirdiğine inanırmış. Ben de öyle.. Bir yıldızım var.. Sagittarius takımyıldızında.. Adı Nunki.. Takımyıldızın en parlak ikinci yıldızı.. Diğer ışıldayanlar gibi kibirli değil.. Alçakgönüllü..  Ve onlar gibi tüm hidrojenini yakıp parçalamaz. Işıldamak için kendini yiyip bitirmez.. Daha az sıcaklık ve daha az kimyasal tepkime.. Tıpkı iyi huylu bir insan gibi..

    Onun ışıltısını görebilmek, sadece Nunki'nin istemesiyle olur.. Gökte ararsan onu bulamazsın ancak o kendini göstermek istediğinde görebilirsin. Bir gün yanına uğrarsa kalbindeki tüm kibri ve kendini beğenmişliği alır ve yerine aşkı duhul eder. Gülmeyi unutmuşsundur ama gülümseyerek devam edeceğin bir hayatı avuçlarının içine koyuverir.

    Böyledir işte Nunki.. Gariptir.. Güzeldir..  :)  

(σ Sagittarii) Nunki'ye..
Anıl Özer

11 yorum:

  1. olum manyakmısın.? Söyle şu kızı kimdir nedir? Nunki ne ya. İlla garip anlamlar yüklücen. benim nunkim yok ama hayatımda bi gariplik var o da sensin. :)

    garip adam. :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyon böyle ama kız seni koymasın ortada. :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız23/11/12

    kıçından üretiyon böyle şeyleri ama güzel üretiyon. :p

    YanıtlaSil
  4. Astrofizikçiyi çaardım geliyo. :D Ulan şu geyikler bitmedi senin yüzünden. Ne yıldız merakıymış arkadaş.

    YanıtlaSil
  5. @Sim Büyücüsühaha burçak mı? kaldırın gelsin çözsün. bi manyak var yıldızcı, bi diğer manyak astrocu da gelip bu ne diyo diye tercümanlık ediyo. nası bi ekipsiniz ne yapıyonuz ya :))

    bu arada nerde kaldı bu burçak..

    YanıtlaSil
  6. Geldim ve çözdüm. :) Açıklıyım mi?

    Anıl bize geyik çıkarıyosun ya :D

    YanıtlaSil
  7. Adsız23/11/12

    @Burçak GürsoyNe ima ediyo açıkla. :)

    YanıtlaSil
  8. Sigma (σ) Sagittarii yani asur ve babillerin koyduğu isimle NUNKi yıldızı. Yıldız Sagittarius takımyıldızı grubunda bi yıldız. Adam demiş zaten çözebilirdiniz ama hiç aramamışsınız interneti.

    Sagittarius nedir abicim?? YAY BURCU'na atfedilmiş zodyak takımyıldızlarından işte.

    Kız yay burcu anlayın. Zaten turkuaz taşını açıklalrkende dibe yazmışya. :)

    YanıtlaSil
  9. Konu çözüldü. Huzur içinde uyuyabiliriz. :)
    ulan ANILL.. :))

    YanıtlaSil
  10. Adsız25/11/12

    Nunki ile tanıştığıma memnun oldum :-)
    Selam Nunki ben Destiny!!!

    YanıtlaSil
  11. Yay burcunu pek bilmem ama Nunki gibi dengeli ve abartisiz oluyorlarsa ben sadece Yay'larla konusayim bari artik :D

    YanıtlaSil