Kafka'nın Yansıması

8 Aralık 2012


    Kıyamat kopacakmış..

    Olsun ya.. Ne de olsa ben bir ölü yıkayıcı değilim. O gün de toza karışmış cesetlerden olacağım. Artık ruhum bir dayanak olmayacak. Bil fiil kendi var olacak. Kurtulacak bedenimden..

    Ne de olsa biz Cehenneme layık görülmedik mi?

    Kafka şöyle der Aforizmalar'ında;
    "Biz Cennet'te yaşamak için yaratılmıştık ve Cennet te bizim yaşamamız için yaratıldı. Bizim yazgımız sonradan değiştirildi. Cennet'in yazgısı değişti mi, bilen yok."

   

6 Yorum

evet evet işte onu bilen yok...:))

9/12/12

@crazywomanrosemary:) kafka'nın aforizmalarını okumalısın. adam sanki seneler önce twitler yazmış gibi.. :))

En eski okuyucun sayılırım ablacım. Bu aralar bi durgunluğun var. Son denemeni haftalar önce yazmışsın. Bu yazdığın da deneme sayılmaz. Noldu bakalım. Buradasın, yazıyosun ama içeriği zayıf gibi...

Şiir miir yok mu abi. :) Kısa kısa doyurucu olmuyo pek. :) alıştırmışsın bizi..

9/12/12

@Selen Özdemirİş olarak biraz yoğunum. Biliyosunuz bi süstaşları forumu yaptık. Ancak yoğunluğum geçiyo. :)

9/12/12

@Utopia (Alper Değirmencioğlu)Sanki edebiyatçısın ha. :) gelir yakında :)

Yorum Gönder

 
Web Analytics
Creative Commons Lisansı Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net